måndag 27 februari 2012

Universums härskare!

Man får helt enkelt klösa åt sig lite makt och omnipotens där man kan få det. Som igår, till exempel. Då arrangerade jag om solsystemet tills jag gillade hur det såg ut.

Jag bara: "Sorry, Mars, du får flytta dig till lite vänster om Uranus (insert joke here)."

Ja, på pojkarnas vägg, alltså. Alla planeter måste målas i tre steg och tar tid.Vi gjorde cirklar och en del av grundfärgen igår.


















Underligt nog är universums härskare också den som tömmer kattlådan och diskar. Så jag får ta tag i det nu då.

5 kommentarer:

  1. Så läckert det kommer bli när det är färdigt. Duktig du är!!
    Sv: Tack...
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  2. Ja man får vara beredd att göra allt som universums härskare tydligen. Åtnjuter du några fördelar? Typ... kunna äta 10 kladdkakemuffins utan påföljande vågreslutat? =D

    SvaraRadera
  3. Swå orättvisa arbetsuppgifter.

    SvaraRadera
  4. har du flyttat?? jag måste uppdatera blogg läget har jag förstått!!! ser fint ut här med:-) elina

    SvaraRadera
  5. Tur att det inte var i verkligheten, men vem vet då hade kanske jordens problem varit lösta.....

    SvaraRadera