onsdag 29 februari 2012

Utmaningen då??

Ja, just det. Jo, kost och träning ska ju skötas i sex veckor till mitt i alltihopa. Kort rapporterat så kan jag berätta att det går bra att hålla ordning på maten. Mycket därför att jag inte har något emot att äta samma saker ofta. Jag kör alltid samma frukost, alltid samma mellis och för övriga måltider har jag fem, sex alternativ att välja mellan som jag kör om och om igen.

Jag borde bli bättre på att fylla på med frukt och grönt - det har gått ganska bra men jag behöver mer vitaminer! Jag tycker jag går omkring och snorar hela tiden och vågar inte träna så hårt som jag vill, ifall jag har någon obehaglig infektion i kroppen.

Fortsättning följer på den. Jag tänker i alla fall inte ge upp utan klara resterande veckor så bra det bara går.

Inte minst för att jag vill att sista fotograferingen ska sitta som en smäck.

7 kommentarer:

  1. Fan vad du är duktig. Å det säger jag med beundran i rösten.
    Du klarar bannemej allt du tar dej för.
    Egentligen är väl det ett bevis på att astrologi inte alls stämmer. Vi är oxar båda två och jag har allvarligt funderat på om nåt är FEL på mej som har sån usel karaktär.
    Väggen blev ju super.
    Kram Asta

    SvaraRadera
  2. Ja jag råkade äta broccoli i förrgår... sen hade jag magknip hela natten! BAH!

    SvaraRadera
  3. Ja jag har faktiskt ökat på grönsaker och det är ju så gott egentligen. det är bara det att magen ska hålla för den kosten med...

    SvaraRadera
  4. Snyggt även här!! Vad duktig du är! Och bra att du tar det lugnt om du eventuellt har en infektion i kroppen...

    Fortsätt så!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Duktig du är!! Jag har fått mer ordning på maten o mer frukt nu även om jag alltid försökt ha det men ibl liksom skiter det sig..
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  6. Jag äter varken frukt eller grönsaker för jag tycker inte att det är gott men inte fattas det några vitaminer för det och jag är aldrig sjuk.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Nä, det där med frukt och grönsaker... Kommer liksom aldrig upp i de mängder jag borde....

    SvaraRadera