onsdag 6 juni 2012

bloggexil pga kaffespill

Ja, som några av mina facebookvänner redan noterat och kommenterat så spillde jag ju kaffe över tangentbordet på min laptop i morse.

Det är inte att rekommendera.

Effekten blev tvådelad:

1) Vissa tangenter slutade fungera.

2) Jag fick konkurrera järnet om datorplats hela dagen och har därför varken hunnit blogga eller läsa bloggar.

Nu hoppas jag verkligen att min dator som står upp och ner på tork självläker till i morgon, då sommarlovet börjar. Annars blir konkurrensen avsevärd även i fortsättningen. Synd att man har så smarta ungar att de ser skillnad på ett öppet jobbdokument och mammas blogg.

"Mamma måste ha datorn, mamma jobbar!"

"Nä-häää, du har facebook öppet!!"

3 kommentarer:

  1. Du får övertyga dina ungar om att fejjan är en del av ditt jobb, du vet, nätverka och sånt, det är viktigt! Jag har åtminstone försökt det med mina barn...

    SvaraRadera
  2. Uscha, hoppas laptopens tangenter vaknar till liv igen!

    SvaraRadera
  3. Hehe, ja det blir jobbigare och jobbigare ju äldre de blir.Jag har samma problem :)

    SvaraRadera