fredag 15 juni 2012

I've got the moves like Vader

Nu börjar det gå lite långt med merförsäljningen för storfilmer... Titta vad som fanns på affären idag!

Det är alltså yoda, Darth Vader, en stormtrooper och en TIE fighter i godisform. Hm. Lite att ta i. Fast hallon-Vader smakade gott.

Sedan vet jag inte heller vad jag tycker om att se detta:

Den del av Kinect-spelet där Vader och The Emperor har en dance off som om de vore några pojkbandsföredettingar på finlandsfärja.

Fast det pinsamma i sammanhanget är förmodligen att jag tycker den biten av spelet är jättekul ATT GÖRA.

3 kommentarer:

  1. Haha jag har faktiskt tänkt att köpa det spelet till mina söner :)Det ser ju faktiskt rätt töntligt ut

    Men mmm vad sugen jag blev på godis!

    SvaraRadera
  2. Ja godiset blev jag också intresserad av...��

    SvaraRadera
  3. Hallon-Vader. Bisarrt. Men de såg goda ut.

    SvaraRadera