måndag 16 juli 2012

Hej och välkomna till tröttbloggen

Om jag klarar mig genom den här sommaren utan att bli helt koko i huvudet, så... (har jag att se fram emot en ännu intensivare höst. Sssch! Det pratar vi inte om nu!!) Bara för att så gott som allt man har att göra är spännande och roligt eller åtminstone mycket intressant så betyder det ju inte att man inte blir trött av det.

Just ikväll är jag slut som... slut som...

En snickers på ett bantningsläger.

eller...

Kicki Danielssons karriär.

eller...

Hoppet om att största delen av sommaren ska bli solig.

eller...

Lemoncurden på Ica efter Tinas matprogram.

eller...

Kul grejer att skiva i det här inlägget.


2 kommentarer:

  1. Fast det var ett rätt kul inlägg ändå tycker jag...

    SvaraRadera
  2. Håller med Millan! Och dito. I alla fall om att vara slut.

    Kram

    SvaraRadera