fredag 27 juli 2012

Sprit och sex

Varning! (disclaimer) Detta blogginlägg innehåller vissa uttryck och benämningar som inte lämpar sig för en publik under 18 år. Nu när du tagit del av denna text är det upp till dig själv om du vill läsa vidare. Är du under 18 år och av någon anledning klickat dig in på denna blogg, var vänlig fråga en förälder eller annan ansvarsfull vuxen om det är något i texten du inte förstår.

Är ni redo?

Okej, ni är grundlurade. Speciellt ni lättlurade stackare som läser min blogg sporadiskt eller inte alls och bara klickade in för att rubriken innehöll två ord som ni tyckte passade in på en solig fredag.

Hemskt ledsen. Men jag kunde inte låta bli.

Jag har skrivit ganska allvarliga inlägg de senaste två dagarna, och som ett brev på posten sjunker antalet läsningar av bloggen ganska avsevärt. Som Asta skrev på sin blogg, många kommentarer och läsare får man om man har ett sjukt husdjur. Eller om man skriver om sex.

Jag kände att jag helt enkelt behövde hyfsa min statistik lite.

Men för att ni inte ska känna er alldeles besvikna:

 

Det här är vanligen vad som händer om man dricker hela barskåpet och sedan försöker få till det...

1 kommentar:

  1. Hahaha, jag fick rekordmånga kommentarer när jag skrev om sperma....

    SvaraRadera