torsdag 3 maj 2012

Gone to buy shoes

Istället för att skriva "Gone Fishin' " och klistra in en liten bild på en man med ett metspö, så tänker jag helt enkelt leda med den rubriken. Idag ska jag istället ägna mig åt något jag inte gjort på ett bra tag pga självpåtaget shoppingförbud.

Jag ska köpa skor.

Eftersom jag nu tycker jag är lämpligen avgiftad från idiotköp har jag också redan på förhand bestämt mig för modell, märke och prisläge.

Men det betyder förstås inte att jag inte kommer att prova en hel del annat.

(Jag letar hur som helst efter något i den här stilen)

Som avslutning på inlägget vill jag också bara säga att nästa person som nämner:
a) Anton Hysén
b) Hans rumpa
c) Hans sexuella läggning eller förmåga på dansgolvet

kommer jag att kasta sten på a la Monty Pythons Jehova-sketch.

3 kommentarer:

  1. Skorna är skitsnygga!! Vill också ha!!

    Trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Aaaahh, jag håller med dig. JEHOVA! =D

    SvaraRadera
  3. Aj aj aj. Får försöka hålla mej ifrån det då men det är fan inte lätt. Snygga skor. Nu vill jag ha såna med! Jag måste lägga in mej på nåt rehab. Kram

    SvaraRadera