onsdag 9 april 2014

Kommer inte ut

Nu är det officiellt - jag kommer inte ut på någon löptur idag. Nope. Nix. Kommer inte att hända. Det är bara för bittert väder ute. Idag har till och med min ultimata playlist inte fått mig längre än ut i hallen. Det har aldrig hänt förr.

Konstigt. Jag gillar den listan.

Jag börjar alltid med denna som uppvärmning - skönt, jämnt tempo att starta med:

...och fortsätter med den här
 

och nöter hjärndött och envist denna tills jag kommer hem

 

Idag - inte en ryckning. Jag kanske behöver en ny, fail-safe-lista?? Hjälp mig den som kan. Förslag mottages gärna.

Annars får våren gärna komma tillbaka, det hjälper nog också.

2 kommentarer:

  1. Ingen musik i hela världen skulle få mig att sticka ut och springa så jag har absolut inga tips...

    SvaraRadera
  2. Ha, ha! Tack för visat intresse i alla fall.

    SvaraRadera