lördag 13 september 2014

Nystart eller omstart

En dag kvar till valdagen och frågan är vad som väntar - en nystart eller en omstart. Själv har jag som ni ser ägnat en del av dagen åt att starta om denna blogg, och har också lovat mig själv att ägna lite mer tid åt att skriva den och annan egen text också. Det är verkligen dags. Och just nu kan jag också skriva (det är inte alltid det går även om man vill - som ni vet)

Det här är kanske den lugnaste bloggdesign jag någonsin haft. Förmodligen för att det är lite lugn och fokus jag mest behöver för tillfället. Så jag startar här!

Glöm inte att rösta nu!

3 kommentarer:

  1. Underbart att höra att du skall skriva mer. Smakfull ny design.
    Jag har faktiskt saknat att möta ditt porträtt här, den tecknade bruden i all ära, men detta är bättre. Detta känns mer du. Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg oh stilren design! Och jag lovar, jag kommer inte att glömma att rösta, och sen kommer jag att gnaga på naglarna hela kvällen...

    SvaraRadera
  3. Tack, snälla ni. Och ja - det kändes som en förbättring!

    SvaraRadera