torsdag 11 september 2014

Ständigt dessa överraskningar

Jag har verkligen varit ute i sista minuten med alla förberedelser som gäller mig själv under hela året. All packning eller tillfixning inför fester eller så har skett i absolut sista minuten. Så idag slog det mig på allvar att jag kanske borde gräva fram mitt pass och åtminstone kolla i någon garderob för om tio dagar ska jag tydligen vara här:













(här som i Bryssel)

... för en tredagars konferens om sameuropeiska landsbygdsutvecklande grejer. Vilket jag har vetat om sedan i april eller så. Fast nu känner jag att jag har lite koll på läget. Jag har till och med bett om ledigt från jobbet. Igår.

Och så har jag tittat på denna video:


Inte för att jag någonsin kommer att packa så. Men i alla fall! Känner mig väldigt förberedd nu.

2 kommentarer:

  1. Hahaha, hoppas passet är giltigt i alla fall...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vet jag att det är! För jag tog ut nytt innan vi stack till Cypern i juni :-P

      Radera