lördag 25 maj 2013

Lördagen så långt i bilder

Igår försökte jag och T. komprimera sådär en fyra utekvällar i en, eftersom vi aldrig har tid att gå ut ensamma bara hon och jag. Vi besökte stadsfesten, tittade på frågesport i öltält för 40 lag från stan, åt thai, gick på bio (okej, vi såg Fast and the furious 6, men det var inte filmen som var huvudsaken utan det faktum att vi såg film på bio utan barn) tittade på när folk dansade till dansband, passerade genom en pub och tittade på coverband. Och pratade en hel del. Och sedan cyklade jag hem under den största fullmåne jag sett på evigheter.

Idag är det min mans födelsedag och vi har spenderat den på vårt älsklingssätt - hemma på gården, med toppenväder. Så här:

Ständig födelsedagsblomma
Tåååååårtan!
Kolmårdenresa presenteras
Utsikt från terassen
Till den grillade kycklingen
Zen Master B sover på terassen




1 kommentar:

  1. Ahhhh - bara underbarigheter alltså!!! Grattis till maken!

    Kram

    SvaraRadera