tisdag 16 juli 2013

Bokrelease och mälarstrand

Åh, om vi bara kunde få ett vettigt bredband hit ut till vischan... idag är det ångdriven lina som gäller. När det inte glappar och jäklas så man inte får någon kontakt över huvud taget. Jag lyckades i alla fall få iväg inbjudan till bokreleasen av Sara Sjöbloms och Elina Höglanders nya bok. Fina författarna Lotta Modin och Paulina Wennerlund kommer också - och via facebook har jag nyss fått veta att vi kommer att få Überfint besök från längre ner i landet (big hint for you former Amelia-bloggers).

Jag börjar verkligen se fram emot det hela :-)

Här har ni inbjudan till evenemanget ifråga. Det är givetvis öppet på caféet som vanligt, så alla är hjärtligt välkomna att närvara.
 

Lägg till detta, att eftersom nätet ändå var nere, så förlade vi förmiddagens aktiviteter nere vid Mälaren. Spegelblankt vatten, sol, badande barn och segelbåtar som gled förbi lite harmoniskt sådär.

Sämre dagar har jag haft.

 
Samma strand, men för ett par år sedan. Tänkte som vanligt inte på att ta kort.


3 kommentarer:

  1. Och jag har väl aldrig i helvetet sett så mycket att ta kort på som nu när mobilJÄVELN lagt av och jag kör med en gammal vedeldad jävel.

    Och HURRA för tillskottet. =)

    SvaraRadera
  2. Åhhhh, varför bor jag så in the middle of nowhere... Jag vill oxå komma! Och träffa dig, Elina och Pipan. Och, gissar jag, Die Überlinn!

    SvaraRadera