torsdag 16 januari 2014

Dåligt informerad

Jag får helt enkelt skylla på att jag i hela mitt liv inte sett en enda episod av "Ensam mamma söker", eftersom jag mest tycker formatet är en aning banalt och jobbigt. Så det var förstås därför som jag förutom att jag missat att jag har "Telia-Micke" som elev...
 

...faktiskt också har Ensam mamma söker-Nickolaj som elev. Om det säger er mer än mig (och det gör det nog) så var han en av "Mys killar" ??? http://www.tv3.se/ensam-mamma-s%C3%B6ker/killarna/my%C2%B4s-killar 

För mig, som bara kollade deras arbetsprover och betyg i förväg, så var de respektive en otroligt duktig fotograf och en väldigt begåvad manusförfattare. Men ni kan se ett prov på vad de gör nu i följande klipp från deras pilotproduktion deras grupp gjorde på filmutbildningens första två dagar:




(Jo, det finns bara en tjej på utbildningen. Nej, det är inte "hen" i rosa peruken)

3 kommentarer:

  1. Du... jag skulle inte känna igen en enda av dom däringa som medverkar i såna såpor..
    Möjligen i "Bonde söker.."
    Ha en bra kväll !!

    SvaraRadera
  2. Ser inte på sånt strunt heller så jag är helt nollställd när det gäller deltagare.
    Ha en härlig Fredag!

    SvaraRadera
  3. *skrattar*Jamen, då är vi ju några i alla fall. Som inte heller skulle känna igen dessa killar. Men vad duktiga de är!

    Kram

    SvaraRadera