fredag 24 augusti 2012

Avancerat häng

Om en liten stund ska min vän T. och jag rada upp våra sammanlagt fyra pojkar i rad i hennes soffa för ett Minecraft-maraton.

För mig är det helt obegripligt att det spelet har nått en sådan kultstatus, men jag försöker att inte vara alltför fördömande. (Men jag fattar fortfarande inte att de till och med tycker det är kul att sitta och stirra på walkthroughs av skräpet på youtube).

Under tiden som pojkarna ägnar sig åt x-boxen ska vi två ägna oss åt det betydligt BETYDLIGT viktigare ämnet - skvaller. Det var alltför länge sedan vi hade tid att prata igenom hela bekantskapskretsens göranden och låtanden i ett svep, och det kommer säkert dröja länge innan vi kan göra det igen.

Så den som väntat sig något seriösare på denna blogg idag - tji fick ni.

Kolla lite på mincraft istället.


1 kommentar:

  1. Gaaaaaaahhhhh - Minecraft!!!!! Dubbel Gaaaaaahhh - MC walkthroughs...

    Kram

    SvaraRadera