onsdag 29 augusti 2012

Helstekt morsa

Just nu håller familjen på att återhämta sig från att ha varit på barnakuten i alldeles för många timmar igår. Yngste sonen blev plötsligt sjuk utan att vi vet varför. Han har fått medicin och är pigg och symptomfri idag, men ska ändå utredas vidare förstås. Så det blir en hel del vistelser i sjukhusmiljöer under resten av veckan.

Själv känner jag mig så här:















...och hur jag än försöker så tror jag att mitt största bidrag till kulturen och eftervärlden idag blir att jag pärlplattat minecraft-delar till pojkarna.

Den här bloggen kommer knappast heller att läsas med någon större hänförelse.

Så, eftersom jag inte orkar vara klipsk, smart, ironisk eller debatterande just idag, så tänkte jag helt enkelt tipsa om någon som har varit det i text.

Hon heter också Åsa (Erlendsson) och den här texten skulle jag också kunnat skriva ihop. Om jag haft något i hjärnan alls idag.

Klicka här.

4 kommentarer:

  1. Ha ha. Länken alltså.

    Jaså stekägg? Najs. Jag är mer åt förlorade ägg-hållet. Alltid värst. Men efter en timmes samtal med puckona på psyk så blir man förlorad. Åtminstone en röra. Inte ens omelett.

    Läskas med pojkens symptom. Hoppas det ordnar sig.

    SvaraRadera
  2. Hoppas han piggar på sig och att det inte var något allvarligt!

    SvaraRadera
  3. Usch o fy, inte kul med så sjuka barn o ingen vet varför.
    Tja du, som löskokt, ihoprört ägg är väl min sammanfattning av innehåller i hjärnan.
    ha en skön kväll !!

    SvaraRadera
  4. Jobbigt med barnet. Hoppas det löser sig snart. Kul länk!

    SvaraRadera