onsdag 18 september 2013

Dagens asgarv!

Jag behövde verkligen skratta idag. Verkligen. När jag öppnade datorn i morse såg jag att Christian Gidlund dött - det påminde mig om en personlig förlust och jag har sedan dess känt mig bräcklig. Lägg på det en nacke som gav mig riktigt obehaglig migrän: jag fick tigga till mig tabletter från receptionisten (som har allt).

Kort sagt - ett förlösande asgarv var precis vad jag behövde. Och jag hittade det. Jag höll på att klicka runt på YouTube efter ett filmklipp och fick den här sidan föreslagen som relaterat ämne:

http://www.youtube.com/watch?v=jh1uTIeyRjk

Jag är ledsen att ni måste klicka er vidare, blogspot vill inte riktigt samarbeta med mig idag. Men jag lovar att det kommer att vara värt det!

Det här kan möjligen vara det dummaste jag hört på mycket, mycket länge :-D

Enjoy.

3 kommentarer:

  1. Hahaha, hysteriskt roligt! Jag lyssnade med sonen och vi skrattade så vi grät...

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Djoo lajk it when män comes up to yooo..." :-D

      Radera