onsdag 20 november 2013

Världens sexigaste män?

Det är den tiden på året igen - då People magazine publicerar världens (just nu levande) sexigaste män. Jag kan väl konstatera att listan kanske skulle mått bra av att inkludera en del döingar. Inte hade den blivit sämre i alla fall. Här har ni den:

1. Adam Levine, 34
2. Idris Elba, 41
3. Luke Bryan, 37
4. Jimmy Fallon, 39
5. Bruno Mars, 28
6. Jonathan och Drew Scott, 35
7. Justin Timberlake, 32
8. Chris Pine, 33
9. Pharrell Williams, 40
10. Ronan Farrow, 25
11. Justin Theroux, 42
12. David Beckham, 38

Och här är länken ifall, ni som jag, behöver titta efter vilka några av dessa personer är:


Jag måste väl vara helt ute/förvirrad/i osynk med världen - men jag tycker inte någon av dessa män är särskilt sexiga. Jimmy Fallon är jätterolig (men inte sexig) Justin Tiberlake gör musik jag gillar (men jag tycker inte han är het) Chris Pine har snygg kropp (men är så usel skådis att man inte ens tänker på den) och Justin Theroux? Tja, bara för att Aniston är ihop med honom så är han inte som vissa andra av hennes pojkvänner...

Och Ronan Farrow? I vilket universum då?

Kom tillbaka, 2012 års lista, allt är förlåtet!! 


Fast det var ju fint att Pattinson äntligen blev detroniserad. Åsikter?

3 kommentarer:

  1. Jack Nicholson är ju inte ens med.
    Skitlista :) Kram Asta

    SvaraRadera
  2. Jag kände igen tre namn och ingen av dem ser väl så bra ut, möjligen att Beckham har en trevlig kropp...

    SvaraRadera