söndag 9 juni 2013

Sommarpimpad blogg

Visste ni att jag finns i tecknad version också? Nej?

Okej, nu vet ni.

Förstås är det fina-Elina-Höglander som står för denna version av mig också. Det är inte Jessica Rabbit, direkt. Men hon är ganska kul, teckande Åsa.

För dem av er som gillade familjebilderna från senaste bloggheadern; jag ber om ursäkt. Mina pojkar tycker de ser ut som bebisar på bilden (så den är endast för privat bruk numera.)

Jag lade in Elinas rendering av mig, också för att denna fantastiska illustratör snart kommer med en ny bok på mitt förlag, tillsammans med en helt ny författare. Följ blogg eller facebook för nyheter, snart är allt klart.

Godkväll från Toontown.

3 kommentarer:

  1. Åhh, så kul att få ett tecknat jag, lyllo dig!

    SvaraRadera
  2. Ja vad gör man inte. Väldigt najs bild i alla fall. =)

    SvaraRadera
  3. UNDERBART!!!!!! Och väldigt chic Åsa!! Och oooooooooooohhhhh vad kul med en ny bok!!!

    Kram

    SvaraRadera