fredag 7 februari 2014

Har verkligen försökt

Från och med detta inlägg kan jag högtidligen lova att den här bloggen kommer att vara helt och hållet fri från referenser till OS och/eller Mello. Jag har verkligen försökt engagera mig som god medborgare och stöttare av allt det goda som kultur och idrott gör i samhället.

Men jag orkar verkligen inte bry mig om något av dessa evenemang. Hela OS har en längre tid bara lämnat en ganska fadd smak i munnen och jag bestämde mig för ganska länge sedan för att inte titta på invigningen och glorifierandet av en korrupt regim som dessutom tillskansat sig tävlingen på ett rekordartat kriminellt sätt. Nu tror jag att jag skiter i resten också.

Mello är inte heller någon större uppoffring, eftersom det evenemanget mest känns som ett två timmar långt förspel med en karl som tror att klitoris är en plats i Sydamerika följt av ett tvåminuters samlag. Om ni förstår vad jag menar.

Så ni som kommer att gå åt motsatt håll och bombmatta FB och bloggar med detta - jag gillar er verkligen, men jag kanske inte kommer att ha så mycket vettigt att säga i kommentarsfälten på ett tag.


3 kommentarer:

  1. Då är vi 2 om den åsikten :)
    Ha en skön kväll !!

    SvaraRadera
  2. Jag kör Mello fullt ut på söndagar, i övrigt lovar jag att hålla på med annat. OS lämnar jag helt och hållet åt andra!

    SvaraRadera
  3. *ler* OS håller jag med om. Mello är jag kluven till. Jag ÄLSKAR verkligen EurovisionSongContest - kan alla låtar och år mm.. Men Tycker inte alls lika mycket om Mello. Och i år blev jag riktigt besviken.. För första gången känner jag att njaaaeee, jag skiter nog i detta. ESC kommer jag fortfarande se, men Mello? Bara om mina killar vill..

    SvaraRadera