tisdag 25 februari 2014

Psykologiskt mätt

Först - en bild på den enormt stora spegeln som fraktades hem på ett så förvirrat sätt igår (varsågod Freja m.fl).















Jag är hur som helst nöjd med den. Eftersom rummet har lågt i tak och endast ett fönster, så fungerar spegeln som en extra ljuskälla med naturligt ljus.

I övrigt kan jag meddela att det nu bara är någon timme kvar till svärfars 70-årskalas och vad det kommer att innebära i form av smörgåstårta och bakverk. Jag har försökt att ladda genom att leva på kvarg och lite äggröra idag, men jag är ändå mentalt proppmätt. Förmodligen beror det på layoutandet av bokcaféets nya bok. Undrar hur många timmar av mitt liv som har gått åt till att fota mat, egentligen? Bäst att inte veta. Här är några "smakprov".































3 kommentarer:

  1. Tack så mycket, den var verkligen maffig! Ger Bokkaféet ut böcker oxå? Matböcker? Bilderna ser smaskigt frestande ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bokcaféet ger en bok med recept och berättelser om den gamla skolan vi har caféet i + massor av bilder. Det här är tredje upplagan sedan 2009 :-)

      Radera
  2. Spegeln var jättesnygg, förstår att du är nöjd!

    SvaraRadera