söndag 9 mars 2014

Avslöjad och utklurad

Det är nu prick en vecka kvar till äldste sonens kalas och detta är tårtan han helst av allt önskar sig till detta kalas:





















Värt att notera i sammanhanget är att veckan innehåller en massa extra aktiviteter som till exempel att samma son ska vara med på en stor konsert där han dessutom ska vara häst med bruna kläder (han har inga bruna kläder) och inte heller äter tårta. Så det finns inte en chans att hinna med en sådan här skapelse. Inte en chans.

Och så säger barnet: "Men mamma, du kan väl försöka?"

De vet precis hur jag fungerar.

3 kommentarer:

  1. Hahaha, det är den sårtens utmaningar som får en att gå igång! Som när jag skulle fixa en Appeljackdräkt till dottern på två dagar utan att veta vem/vad Appeljack var....

    SvaraRadera
  2. Och jag vet att det stavas "sortens", men mina pekfingrar verkar ha drabbats av afasi...

    SvaraRadera
  3. *skrattar* Mjjaaaa - mina killar hade nog inte kunnat med att utmana deras stackars mamma på dylika saker: jag är visserligen praktisk och löser det mesta, men jag är såååååå opysslig man kan vara.. Tyvärr :(

    Kram

    SvaraRadera