tisdag 19 februari 2013

Om man inte frågar

Vad mina barn tycker är viktigt att berätta om skoldagen:

att det var korv och mos till mat och att Tobias var en Pokemon som var en katt.

Vad mina barn inte tyckte var viktigt att berätta om skoldagen:

att de krockat med en av de större pojkarna i skolan när de åkte madrass nerför "berget", och att den pojken ramlade rakt över huvudena på mina söner så den ene fick en blåtira och den andre ont i huvudet som attan.

I övrigt så finner jag mig från och med idag totalt utkonkurrerad hos maken av en ny kärlek. Hon är väldigt mycket yngre, gul och har en skopa. Så på plussidan så får vi hem en grävmaskin i morgon. På minussidan så är det tur att vi inte ska åka på några lyxsemestrar i år.



...älskarinnan...

4 kommentarer:

  1. åååhhh, en grävmaskin.... har den larvfötter? Det här går jag igång på.

    Pja blåtiror och eventuella hjärnskakningar... pfff, bagateller. Men Pokemon, DÄR har du riktiga grejer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, den ser ut precis så där. Gräva diken is tha shit, tydligen.

      Radera
  2. Titta minsann, där står hon och glänser med sina kurvor! ^^ Det blir en svår match men jag är säker på att det är du som kommer ur striden med äran i behåll när maken till sist väljer dig som sin enda stora kärlek hahaha!

    SvaraRadera
  3. POKEMON minsann... jo, men det är livsviktiga grejer det! Fast både Benjamin och Leon har alltid berättat ALLT från skolan för mig - med det resultatet att våra "mellisar" kan vara ett par timmar långa... *ler*

    Älskarinnan? Tjaa, hos oss är det en lapto - och dreamfilms... Hmm...

    Kram

    SvaraRadera