måndag 23 april 2012

Dagens gästbloggare

( Idag har jag en gästbloggare. Min yngste son är hemma och jobbar med mig eftersom han hostar och snorar. Mycket nöje.)

Hej! Jag heter Ben och jag är 5 år. Jag är förkyld och jag får äta vad jag vill då.

Jag vill leka gubbar idag. Det är när man låtsas att man är en gubbe som man egentligen inte är. Jag brukar vara en vetenskapsman eller Spiderman eller trollkarl på Hogwarts. Mamma vill spela Angry Birds och titta på Cartoon Network men hon måste jobba också och jag hjälper till när mamma jobbar. Jag bloggar till exempel. Jag berättar och mamma skriver.

Och jag äter chips. Och sedan ska jag äta limpa med smör.

Slut.

Det här är jag första gången jag åkte 4-hjuling. Man måste ha mycket skydd. Och så fick jag putsa min 4-hjuling.

6 kommentarer:

  1. Najs. "Leka gubbar" har jag också gjort i alla tider. Pluto har INTE gjort det vilket oroar mig.

    Jag tror att man måste göra det i sin barndom för att utveckla sig. =D

    SvaraRadera
  2. Gulligt! Härlig bild. Han ser så där envis ut. Påminner mycket om min Valter med den minen :). Ha en fin dag.
    /Helena

    SvaraRadera
  3. Leka gubbar är ett måste. Faktiskt. Jättefin bild!

    SvaraRadera
  4. Hahaha sötaste bilden på länge! Vad gullig och arg han ser ut

    SvaraRadera
  5. Det bästa med att vara sjuk är ju just att man får äta vad man vill!

    SvaraRadera
  6. Word Ben!! Chips rockar! Och fyrhjulingar är hur coola som helst!

    SvaraRadera