fredag 13 april 2012

Friday feeling

Jag gissar att fredagskänslan har infunnit sig. Under frukosten så kollade jag mailen lite snabbt och bestämde mig sedan för att kolla vad jag missat på TV den sista veckan (allt...) genom att surfa lite snabbt genom playkanalern. Till slut hade jag tre val, alla på svtplay.se

Plus (konsumentkunskap, alltid bra...)
Dokumentär om Michelle Obama (nutidshistoria, genushistoria, mkt seriöst)
Dokusåpa om modellagentur i UK (glamour och drama)

Rätt gissat. Det blev dokusåpan.




















Hm. Nåja, det är hur som helst en hela arbetsdag mellan mig och helgen, så det är dags att ta tag i något seriösare. Jag får se morgonens slaggande i dokuträsket som ett litet firande att jag i alla fall inte behöver åka runt på jobb i helgen, utan får kretsa runt gården i ett par dagar.

Det blir fint. 

(men annars var dokusåpan bra...)

4 kommentarer:

  1. Plus var bra. Förresten det är nästan alltid bra. Själv måste jag kolla dialektmysterierna som jag lyckas missa jämt.

    SvaraRadera
  2. Ja du, något som jag går och väntar på är svenska arga kocken som börjar nästa månad, men annars duger det mesta :)

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Har som tur är inte fattat att det är fredag idag, eftersom det så att säga var söndag i måndags. Och det är på ett sätt tur, för jag ska jobba i morgon, så min lördag blir fredag. Men på nå´t sätt fattas det en söndag, hur jag än räknar..?!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en härlig fredag :) kramar Diana

    SvaraRadera