torsdag 22 mars 2012

Djurbloggande

Igår var jag på Strömsholms Djursjukhus. Nej, bara lugn. Katterna hade inte ätit upp något olämpligt igen (även om honkatten härom natten stal antennen till äldste sonens LEGO-speedbåt och grävde ner den i kattlådan). Nej, jag var där och pratade bloggar. De har startat upp en sådan som ska skildra det dagliga livet på djursjukhuset.


Jag lovade och svor på att följa bloggen även i fortsättningen, och tipsa om den. Och jag vet ju hur mycket djur ni alla har - ta chansen och kommentera och fråga på den bloggen. 


Här har ni länken:

http://blogg.stromsholmdjursjukvard.se/ 

Klick, klick.

5 kommentarer:

  1. Kul. Ska kika in där.
    Å vad fint du fått här inne.
    Kram Asta

    SvaraRadera
  2. Den addade jag direkt och hoppas de skriver riktigt mycket om katter!

    SvaraRadera
  3. Vilken bra ide, att blogga om djuren o livet på ett djursjukhus.
    Den ska jag "ge" till dottern i Italien.
    Ha en solig dag!!
    *ssssss*... skrattade gott åt kattens hyss....

    SvaraRadera
  4. *ler* tack - men. Ja du vet! Men kul för många andra..

    SvaraRadera