måndag 5 mars 2012

Tardis

Är det någon som minns i februari när jag hela tiden var mer stressad än jag behövde? Jag låg en hel vecka fel i min inre almanacka. Stressade runt utan anledning.


Så då lugnade jag ner mig.


Stort misstag.


För nu har tiden hunnit i kapp mig som någon sorts demon från Dr. Who och jag är EN VECKA FEL IGEN! ÅT FEL HÅLL!


Inte blir det bättre av att jag hitintills bara sprungit runt, runt i huset och skrikit: "Fan, fan, shit, shit, fuck, fuck, fuck!!" som en huvudlös höna.


Okej, de kanske inte skriker så. Men de skulle de nog göra...


(fuck!)

5 kommentarer:

  1. Jaha, och här hade jag visst missat några inlägg. Saknar Ameliaportalen där alla var samlade!!

    Jag körde stenhårt med AloeVera när barnen var små. Lite AloeVera på saker som kliade, små sår eller vad det nu var och allt var bra. Har såklart fortfarande en tub Aloeveragel hemma men nu används den inte lika ofta längre...

    Lycka till med tiden! // Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hahaha, hoppas allt ordnar sig till det bästa, sätt dig ned och ta det lugnt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vet du vad för ord som snurrat i min skalle i natt va? Jo FUBAR =D

    Sådana där klockor drömde jag mardrömmar om förut. Usch. En vecka fel... ja det kan inte vara så himla laj.

    SvaraRadera
  4. Shit!! Megashit!!

    Hoppas det kan öka med lagom fart.. (Håller på att läsa ifatt alla inlägg - apa att vara upptagen... *suck*)

    SvaraRadera