söndag 18 mars 2012

Kalasklart men inte stjärnklart

Ungarna somnade på 3 sekunder nyss.

Vi har haft sjuårskalas för äldste sonen. Först kom klassen:















(Valde med flit ett kort där man inte kan identifiera andras barn än mina egna. Tycker det är bäst så)

Sedan lyckades vi få iväg rätt antal barn hem med rätt föräldrar. Då såg jag ut så här:


















Smått trött.

Därefter började nästa kalas med familj och nära vänner, och då fick den blivande vetenskapsmannen:






















Och nu måste jag gå och äta upp saker som blivit över. Får inte förfaras...

7 kommentarer:

  1. Ha haaa kul att se bild pårej. =D Nej inget får förfaras. Icke.

    Jaså fem ostburgare... ja dem hade jag nog tagit ändå. =)

    SvaraRadera
  2. Åsa - vad vacker du är! Vilka intensiva ögon! Och lugg... Det kan inte jag ha. Alls.

    Oj, vilken fantastisk present!! Passar verkligen en framtida vetenskapsman. *ler*

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Ohh, vill oxå ha ett teleskop, vilken kanonpresent!

    SvaraRadera
  4. Å gode gud KLASSEN? Du är duktig!!
    Jag kommer nog till denna portal också, i sommar. Vi hörs ju på fejjan!!

    SvaraRadera
  5. Haha, vad gulligt! Ja man får inte lämna tårtor och godsaker så de blir gamla! Det är så rätt!

    Ha en trevlig dag!!

    SvaraRadera
  6. Ett barnkalas blir lätt flera. Vi började med ett. Sedan börja de på förskola. Då blev det två. Ett för släkt och ett för kompisar. Sedan blev det tre. Ett för släkt, ett för klasskompisar och ett för övriga kompisar. Till slut kändes det som vi firade i veckor.
    http://tobiastopplista.blogspot.se/

    SvaraRadera