onsdag 28 mars 2012

Vad var skrocket?

Hörni, jag behöver lite hjälp! Det finns något riktigt bra skrock man ska ta till när man inte hittar något viktigt. Vad var det?


Var det något helgon man skulle ta till eller en knut man skulle slå på någon tråd eller vad?


Saken är den, att jag har tappat bort laddaren till min Nikon-kamera. Och jag kommer verkligen snart att behöva ladda. Jag är redan på reservbatteriet. Visst, jag skulle kunna åka hem till min kompis T. som också har en Nikon, och ladda batteriet och sedan åka hem, men det verkar så...korkat.


Laddaren måste ju finnas någonstans i huset...


Börjar bli lite desperat på den punkten också. Tar nu till skrock, nästa steg är ren svartkonst.


Men jag är betydligt mindre slemmig i hals och bihålor idag. Alltid något.

4 kommentarer:

  1. Jag har tyvärr inget skrock att komma med. Fy fan vad segt när laddare försvinner. Och olika laddare till olika grejer.

    BAH!

    SvaraRadera
  2. Bra att du är på bättringsvägen men synd på laddaren. Sånt är ju verkligen irriterande!

    SvaraRadera
  3. Härligt att du mår bättre.. Men usch och fy för att inte ha kunnat träna på ett par veckor!!! Blää..

    Jag har inte heller vågat ta ut mig helt efter min influensatid - men nu, två veckor senare, efter att ha tränat litegrann, känner jag att jag borde ha väntat än mer.. Suck.. Har börjat få ont igen. Men det låtsas vi inte om. *ler*

    Kramar till dig

    PS Snygg bild du har som avatar (?)

    SvaraRadera
  4. Häxa som jag är, ändå inga tips....

    SvaraRadera