lördag 31 mars 2012

Sax och nyckel och påsk

Tack vare Madeliene (Singeliskruttbloggen) har jag äntligen fått svar på vad man ska göra när man verkligen tappat bort något. Man ska lägga en sax och en nyckel i ett fönster och gå därifrån. Sedan ska grejen dyka upp.

Jag hoppas verkligen att det fungerar. För laddaren till min kamera är fortfarande borta.

Idag fick jag dessutom åka och göra ett jobb som jag trodde skulle bli ganska kul, ta en hel massa bilder för ett bilduppslag från en påskmarknad.

Ja, tyvärr så återvände ju vintern till Mälardalen inatt med snö, och det blåste så jävligt att halva huvudet var som bedövat efter fem minuter...

Några bilder i alla fall:




3 kommentarer:

  1. Vilka fina påskiga bilder.

    Sax och nyckeln i ett fönster... ja alltid får man lära sig nåt nytt sa Långben när han dyrkade upp handfängslet med en virknål.

    SvaraRadera
  2. Ohh, låter som ett intressant knep, det ska jag lägga på minnet! Jag försöker tappert vara den häxa jag innerst inne vet att jag är, då borde jag kunna precis såna grejor som sax och nyckel i ett fönster! Fantastiskt fina påskbilder!

    SvaraRadera
  3. My family members all the time say that I am killing my time here at web,
    except I know I am getting experience daily by reading such pleasant articles.


    Also visit my web page: Free Batman Games

    SvaraRadera