måndag 5 mars 2012

Lina I like

Okej, jag erkänner. Det här inlägget kom till mest bara för att visa att blogspot har roligare kändisar än Ameliabloggen.


Som Zeldas skapare till exempel.


















































































Kan ni inte titta in till bloggen "Lina kan rita fint" ni också? linakanritafint.blogspot.com


För jag gillar verkligen Lina på ett ganska storasysterligt och icke-lesbiskt vis...


...och nu måste jag faktiskt skriva något själv också. Så - hej.

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha. Du, min handledare på af-programmet läser Blondin-Bella som pepp. Harkel.

    SvaraRadera
  2. Zelda är en fantastiskt rolig serie!

    SvaraRadera
  3. Jaså, här har vi dig numera. Bra, då vet jag var du är.

    Hej.

    SvaraRadera
  4. Hahahahahaha - 'på ett icke-lesbiskt vis'.. *ler*

    Tack för tipset - älskar serien!!

    Kramar förresten!

    SvaraRadera