måndag 5 mars 2012

Svåra existensiella frågor

Ack, ja. En morgon för djupa grubblerier.


Borde jag ringa Telias kundservice först eller åka till miljöstationen och återvinna vinterns upplag av platsburkar först?


Ska jag uppdatera min egen hemsida eller en kunds först?


Jag fick ett par vinröda skinnyjeans av en kompis som köpt dem oprovade på H&M:s rea och sedan inte kunde ha dem. Eftersom hon vet att jag inte shoppas just nu så fick jag dem. Men ska jag verkligen ha dem? De är ju inte turkosa i alla fall...
... och ska jag ha luggen kvar eller spara ut? En annan svår fråga.

Sedan är frågan, hur pass sjukt är det att försöka adda någon på facebook bara för att man vill snoka lite...okej, ganska sjukt. Det kan jag i alla fall besluta mig för att inte göra. Eller?

På frågan om det blir en eller två koppar kaffe till frukost så är svaret i alla fall definitivt ja.

Tur att vi redde ut det.





4 kommentarer:

  1. Ja kaffe, alltid mycket kaffe.

    Det där med lugg funderar jag också på¨. Den växer så fort den jäveln dessutom.

    Ja alltså, det där med att snoka på fejjan. Gissa om jag stått infr samma frågeställning många gånger. Svårt.

    SvaraRadera
  2. Röda jeans är ju skitsnyggt... om man har någolunda smala ben. Det har inte jag...

    SvaraRadera
  3. Givetvis ska du ha dom !!! Du som har figur för det oxå.
    Ha en skön kväll !!

    SvaraRadera
  4. Röda jeans är ju görsnyggt! Vill du vara inne så ska det ju vara färger på byxor...jag skulle vilja ha ett par turkosa..!

    SvaraRadera